Sunday, September 18, 2011

BILA KITA SAYANG DIA...

Kenapa ye bila kita suka seseorang, sayang kan seseorang.. orang tu selalu tak ambil kisah?? selalu buat macam kita ni takde perasaan.. Bila kita ambil berat pasal dia, dia buat ala-ala kadar je.. cam acuh tak acuh dengan keikhlasan kita.. ermm,, tapi bila kita dah pergi baru nak mencari.. bila kita mula menjauh baru nak kecoh.. 


Sikap manusia memang begitu, adakala nya kita kabur dengan apa yang ada di depan mata, kita tak pasti dengan hati sendiri. Sehinggalah kekaburan itu mula menghilang, akan muncul pula satu perasaan yang sukar ditafsirkan..


Selalunya kita tak nampak kebaikan seseorang, kita tak nampak keikhlasan seseorang terhadap kita sehingga lah kita kehilangannya.

1 comment:

  1. waahh.. ini persoalan dan pengalaman yg dilalui oleh kebanyakkan org.. cinta itu memang ajaib... =)

    ReplyDelete