Tuesday, October 25, 2011

Betul ke berblog boleh buat duit?

Betul ke berblog boleh buat duit? 
kalau betul bagai mana caranya??? 
ada sesiapa boleh bagitahu Cik Lala.. 
Seriusly, Cik Lala nie budak baru belajar.. 
Apa pun Tak Tahu.. 
yg Cik Lala tahu blog Cik Lala nampak Comel sebab ada hello kitty.. 
huhu.. 
(perasan je kan, mentang2 peminat hello kitty..)

Hokey2! balik pada topik asal... macam mana nak buat duit tu? 

~~hehehe~

5 comments:

  1. letak iklan nuffnang atau churp2..den pun tak menahu sangat..stakat ni baru dapat 75 sen.hehehe..ce tanya orang lama...

    ReplyDelete
  2. betul leh buat duit...mcm miss Eiza ckap tu..hehe
    kalau jual barang secara online leh gak,,hehe..gudluck babe!

    ReplyDelete
  3. PANAS!!
    RM10 Sahaja!!
    Mulakan perniagaan anda dengan modal serendah RM10
    Berapakah Nilai RM10 Untuk Anda? Sekotak Rokok? Prepaid? Makan Kedai Mamak?
    Pendek kata, dalam sekelip mata RM10 anda sudah habis dibelanjakan...
    Tetapi, apa kata anda jika RM10 berganda-ganda masuk ke dalam akaun anda?
    Setiap Hari...
    Setiap Masa...
    Tengok Sekarang >>> http://www.ik.my/RM10SAHAJA

    ReplyDelete
  4. ahaks kak kita dh dftr churp2 tp xtau nk gna cmne.hehehe

    ReplyDelete
  5. saje2 je sarah... bukan pape pon...

    ReplyDelete