Friday, October 28, 2011

Doa ku Hari Ini..

Di pagi penghulu segala hari ni.. aku dengan penuh kerendahan hati mendoakan semoga Allah mempermudahkan perjalanan hidupku, hidup keluarga,hidup sahabat-sahabat,  hidup seluruh umat Muhammad.
Semoga kita semua hidup dalam rahmatnya.. 


Ya Allah.. kuatkan lah aku.. tabahkanlah hatiku.. redhakanlah aku dengan ketentuan-MU. Jauhkanlah aku dari rasa kesal dan sedih hati.. Jadikanlah aku seorang hamba yang tahu mensyukuri nikmat-MU. Ampunilah aku kerana telah menangisi takdir yg telah tertulis buatku.. Sedangkan Engkau lebih mengetahui apa yg terbaik untuk aku miliki.. Ampun kan aku.... Aku manusia biasa yg takkan lepas dari khilaf.. 
Terimalah taubatku.....
Amiin.

No comments:

Post a Comment

PROGRESS RUMAH PERTAMAKU

Bulan depan 7 Febuari 2019 genaplah dua puluh empat bulan bersamaan 2 TAHUN aku sign Sale n Purchase Agreement (S&P). Projek yg aku bel...