Monday, October 24, 2011

Now 3.45AM






Ya Allah, permudahkanlah hidup hambaMU ini.. Tenangkan lah hatiku Ya Allah.. Redha kan lah aku dengan ketentuanMU... Kuatkan lah aku dalam mengharungi dugaanMU..

Andai dia jodohku, kembalikanlah dia... Namun sekiranya dia bukanlah lelaki yg bakal meng Imam kan solat-solat ku kemudian hari, Kau tabahkanlah hati ini... Kau lapangkanlah dada ini menerima perpisahan yg sungguh tidak pernahku duga.. Engkau Maha Mendengar.. Maha Mengetahui.. Maha Pengasih juga Maha Penyayang.. tempatkanlah aku dikalangan yg Engkau redhai..

Juga Kau rahmatilah hidup dia yg aku cintai.. Kau permudahkanlah segala urusannya.. Kau berilah kesihatan yg baik.. rezeki yg melimpah ruah.. pengetahuan yg bermanfaat kepadanya.. Tiada apa yg mampu aku lakukan selain berserah dengan penuh pengharapan agar Dikau memanjangkan jodoh antara kami ..

No comments:

Post a Comment