Saturday, November 19, 2011

Sorry my Friend

Ini entry jiwang.. Tidak mendatangkan faedah kepada orang lain yang membaca. Ia cuma luahan hati aku yang tah hape-hape je. Sungguh! aku serabut lah.. Apa yang patut aku lakukan? aku tahu kawan aku dah berkecil hati dengan sikap aku, mungkin juga dia sedang kecewa. Maafkan lah saya, awak. Bukan niat saya nak buat macam ni, tapi ni lebih baik untuk keharmonian kita bersama. Awak kawan terbaik yang pernah saya ada. Tu je yang saya mampu cakap. 

Saya tak boleh terima perasaan awak pada saya. Tak boleh! sebab saya hanya anggap awak kawan, agak tak mungkin untuk saya menerima awak lebih dari itu. Benar kata orang, lelaki dan perempuan tidak boleh berkawan baik. Pasti salah seorang akan tergelincir. Dan Sekarang? hurmm..
sahabat, ku mohon padamu,
segera tinggalkanku,
pergilah ketempat yang kau tuju,
pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Bila cinta tiada dihati, segalanya kurasakan mati

5 comments:

  1. napa nie...gaduh ngan boyfriend ker....bw bersabar yer dik.....yaa..mungkin ada hikmah disebaliknya...setiap yang terjadi itu..

    ReplyDelete
  2. Betul kak, sesuatu kejadian pasti ada hikmah nya.

    ReplyDelete
  3. ehh.. sudah tukar blog ke cik lala..

    ReplyDelete
  4. tukar url je.. hihi.. tula lame sgt awak hilang

    ReplyDelete