Wednesday, December 21, 2011

Spek Ku Cantik!

Assalamualaikum..
Apa khabar Semua?

Ini merupakan 1st contest dari Jejari Berdansa.
SENANG - SIMPLE - SANGAT MUDAH
Sesiapa pun boleh menyertai.. Terbuka pada semua blogger.

Apa yang awak perlu buat hanyalah :

  1. Buat entry bertajuk "SPEK KU CANTIK"
  2. Letak gambar awak bercermin mata. Tak kisah warna apa, gelap ke cerah, mahal or murah.  ♥ ♥  Janji Rock!  ♥ ♥
  3. Karang satu ayat menarik, tertarik, lucut licit.. (tak kisah pasal cinta, politik, kerja or apesaje) Yang penting dapat memikat hati Mak Jemah yang kesunyian! hahaha.
  4. Tidak perlu meletak banner saya tetapi diharuskan untuk menjadi follower dan link ke entry ini..  Itu saja. Sekian

CONTOH : 
KLIK SINI untuk sertai contest.
BIAR PUTIH TULANG, JANGAN KUNING GIGI

Senang, kan? So.. Jomlah beramai-ramai sertai contest ini. Hadiah limited kepada dua orang sahaja. Jangan malu jangan segan. 
Terbuka sehingga 21.1.12.
Jangan lupa tagkan kepada sekurang-kurangnya dua orang rakan bagi memeriahkan lagi contest ini. Dan tinggalkan link dikotak komen entry ini.
CaiyOk!


23 comments:

  1. Pnjam Spec Mta Awok...!!uhuhhuuh

    ReplyDelete
  2. perghh spek dye .. mantopp ! haha gud luck ;)

    ReplyDelete
  3. thankyou for invited me ciklala . nak jugak join, tapi aten tak minat pakai spek . :(

    ReplyDelete
  4. http://bodaktiutpunyastory.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    dh join dh....tu atas tu link nye...hehehe....

    p/s : jgn gelak..puji je...hahah..(ok..gedik !)

    ReplyDelete
  5. syieda join eyh :)

    http://tinursya.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  6. Eyra akan join. . tp kejap yea. . coz my photographer takk blik lg. . huhuhuhu :(

    ReplyDelete
  7. join :)
    http://purpleholics-ladyzsara.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  8. tanx invite eh . na join nih . huhu .
    http://insp-niska.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  9. salam . myra join :)

    http://muhasmyra.blogspot.com/2011/12/join-spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  10. Salam.Senah join yel :)
    http://gadishlollipopinwonderland.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  11. saya join ok
    http://ghadiskecik.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  12. http://areedamier.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    akak , saya dah join :)

    ReplyDelete
  13. ye Cik Hazilah.. sorry agak kesibukan.. okeh, kite join.. tunggu kaca mata dariku...

    ReplyDelete
  14. awak , saya join,ehehehe

    http://missobsesi.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    ReplyDelete
  15. http://hazwanihasman.blogspot.com/2011/12/spek-mata-ku-cantik.html


    SIAP KAU MAK JEMAH KALAU TAK KASI AKU MENANG

    ReplyDelete
  16. mai la tgokkk,,sye JOINN! )

    http://zatiecourt.blogspot.com/2011/12/spek-ku-cantik.html

    chantekkkk spek tuhh,,bahahaa

    ReplyDelete
  17. huhu... Mak Jemah sangat adil dan saksama.. tiada pilih kasih.. :P

    ReplyDelete
  18. nak join gak....sat tgh cari spek...
    cantik mak jemah pakai spek yaa...:p

    ReplyDelete
  19. salam saya dah join..sempat lagi kan

    http://miasyarah.blogspot.com/2012/01/spek-ku-cantik.html

    jom tgok..

    semoga sy terpilih....

    ReplyDelete
  20. terima kasih semua yg sertai.. :)) yg terpilih akan dihubung melalui facebook. Thanks.

    ReplyDelete