Monday, April 2, 2012

I'm Back ! =)

Assalamualaikum....

Dah lama tak jejak jari jemari kat keyboard nih.  Rasa mcm menggegel pulak. 
Lately aku agak busy. Yeke? ohh tidak.. mungkin aku yg sengaja membusy kan diri. 

>> Busy nak kejar sasaran kerja tahunan yg tak tersasar-sasar lagi! <<
>> Busy dengan kelas menjahit <<
>> Busy dengan kawan-kawan, erkk <<
>> Busy dengan family <<
>> Busy memecah dan membuang lelemak tepu  <<
>> Busy layan encik boyfiee <<

Yang paling owsemm, busy nak carik baju nikah, mak andam, fotografer, hantaran.. macam2 ek.. Ouchh! fenin mak. yang paling fenin bila terpaksa menurunkan berat badan a.k.a berdiet. adeh! itu sangat menzalimi badan sendiri. Lagi-lagi bila orang nak blanje makan, kita buat-buat kenyang. Memang seksa! Glurpp, glurpp, glurppp.....
Haaisshh da start merepek!
Credit pic to Encik Google
Ya Allah,
Permudahkanlah segala urusan kami untuk bersatu dibawah restu dan redha dari-Mu. Satukanlah hati kami sebagaimana Engkau satukan hati Muhammad SAW dan Siti Khadijah. Titipkanlah kemesraan antara kami agar kebahagiaan itu kekal abadi. Amiin . .

No comments:

Post a Comment