Monday, April 28, 2014

Pneumococcal Vaksin

Assalamualaikum..

Kalau pasal vaksin ramai ibu bapa yg saling hentam menghentam Walaupun pada dasarnya PILIHAN ditangan masing2.. Saya pilih untuk mengvaksin kan Izz Luthfi memandangkan zaman skrg makin bertambah2 virus yg pelik2 aihh..

Vaksin biasa ambik di klinik kesihatan je. Free. Tapi untuk tambahan pneumococcal vaccine ambil di hospital pantai ayer keroh. Rm250 per dos. Total Rm750. Yg ni medical card tak support.. Company pon tak support. Ayah dia yg support. Haha.

Punca sebenar yg timbul kesedaran nak mengvaksin kan setelah aku terbaca satu belog ni. Lupa dah url dia. Anak meninggal masa umur setahun dua bulan. Comel sgt arwah. Masa baca belog mama die, air mata aku ni mencurah2... Sedih. Sedih sgt.. Walaupun rasa sedih aku ni takkan dapat menandingi kesedihan mama dia. Semoga puan tabah dengan ujian dr Allah..

Eh okey la.. Sbnarnye saja nak test try cuba post dari henpongg ni. Gayat. Org dah lama tahu blogging pakai fon, kite baru hegeh2 nak ambik tahu. Haha. Bye!

1 comment:

  1. Salam
    Saya ada bc tadi psl penambahan syer kpf tu bole pos slip kuning tu je ye?x pyh hntr by hand pn bole? Sis da pernah buat tak? .mintk maaf soalan terkuar dr tajuk di atas

    ReplyDelete